top of page
Search
  • Writer's picturemo tanro

نسل جدید شامپوها از راه رسیدند؛ مدعی و قدرتمند!

نسل نو شامپوها از رویه رسیدند ; مدعا و قدرتمند! دوران ادعاهای دروغین در تبلیغات تولیدها آرایشی و بهداشتی به زودی به پایان میرسد . این ایام دقت به زیبایی ظاهری و آراستگی به یک کدام از جنبه‌های مضاعف کلیدی در سبک معاش اشخاص تبدیل شده‌ است . پیشرفت‌های انجام یافته در تکنولوژی ایجاد تولید ها آرایشی منجر شده‌اند تا بخش اعظمی از اشخاص دارای شهرت بتوانند جوانی و زیبایی را حتی‌د‌ر میانسالی هم تجربه نمایند .

شامپوهای کم آب فارغ از نیاز به آب در اشکال متعدد فوم , اسپری و خمیر , سرم‌های تقویت کننده و محکم کننده پوست صورت و اکثری دیگر از جمله تولیدها نوینی میباشند که‌این ایام مورد دقت بخش اعظمی از مشتریان قرار گرفته‌اند . در واقع آن نوع از زنان و مردانی که تمایلی به عمل‌های جراحی مالامال هزینه نداشته و یا این که تحمل عارضه ها جانبی آن‌ها برایشان خیلی مشقت بار است , امیدوارند تا با استعمال از این محصول ها زیبایی پوست و گیسو خویش را ارتقاء دهند .

مصرف کنندگان اسباب آرایشی و بهداشتی اکنون در‌پی اثربخشی حقیقی و واقعی و تاثیرات پرسرعت و آنی تولید ها , سوای جراحت رساندن به پوست یا این که موی میباشند . شامپوها تحت عنوان محصولاتی فراوان کاربردی در سبد خرید هر زن و مردی قرار می گیرند . معمولا بخش اعظم اشخاص روزمره دست‌کم یک توشه از شامپو برای شستشوی موهای خویش به کار گیری مینمایند . به همین منظور اثربخشی حقیقی و واقعی شامپو در موضوع منزه کنندگی و مراقبت شادابی و لطافت موها زیاد دارای اهمیت است .

📷

انتظارات یوزرها از شامپوهای تازه

کافیست نگاهی به تبلیغات شامپوها بیندازید ; ادعاهایی که با چند دفعه استعمال از مال به راحتی می‌توان به صحت آنان تردید کرد! شامپوهایی سرشار از مواد پرخاصیت و ویتامین‌ها با خواص قابل انعطاف کنندگی و تقویت موها که اما در کار تاثیر چندانی ( دست کم به صورت محسوس ) را شاهد نیستیم .

اکنون تعداد معدودی از برندهای آفریننده شامپو در سراسر عالم محصولاتی حقیقتا کارآمد را به بازار عرضه می کنند . مصرف کنندگان اکنون توقع دارا هستند تا شامپوهایی با تاثیر حقیقی و محسوس بر روی ریزش گیسو , شوره راز , تقویت گیسو , شرایط دهی خوبتر و در عین هم اکنون توان کف کنندگی و منزه کنندگی بالا را مورد به کار گیری قرار دهند .

در واقع دیگر زمان تبلیغات دروغین و ادعاهای بی اساس و پایه به اتمام رسیده و گروه تحقیق و بسط بخش اعظمی از برندهای مطرح جهان در تکاپو می باشند تا با به کار گیری فناوری‌‌ها و فرمولاسیون نو محصولاتی کاربردی و موءثر را به بازار عرضه نمایند . نسل سوم شامپوها

نسل سوم شامپوها یکی دیگر از محصولاتی میباشند که اخیرا رمز و صدای متعددی در عالم به پا کرده‌اند . این شامپوها از ترکیبی فوق‌العاده از مواد موثره و فرمولاسیونی کاربردی منفعت می برند که تمام وظیفه های همگانی یک شامپوی کارآمد را به خیر انجام داده و در عین هم اکنون ویژگی‌های یگانه دیگر مثل خودداری از ریزش موی , قابل انعطاف کنندگی و تقویت موهای رنگ شده و مصدوم را هم ارائه می دهند . . اشخاصی که به صورت پیوس

خرید شامپو استم سل شامپوهای نسل سوم با فرمولاسیون نو خویش کف کنندگی بیشتر , رطوبت‌رسانی و حفظ بیشتر از اسکالپ ( پوست کف رمز ) , ملایمت به مراتب بیشتر با موها و همینطور تقویت تارهای موی را به همراه می آورند .

📷

یکی‌از نکات با اهمیت و ویژه‌ درخصوص نسل سوم شامپوها عدم استعمال سورفکتانت‌های سولفات در ترکیبات آنهاست . این زمینه به همراه وجود اشکال ویتامین‌ها و روغن‌های ارگانیک سبب شده تا این تولیدها از کمترین میزان خشونت ( تاثیر مخرب بر تارهای گیسو و پوست کف رمز ) برخوردار باشند و در بازه زمان کوتاهی به نرمی , لطافت و خوش حالتی موهای شما هم امداد شایانی نمایند .

ویژگی‌های مخصوص شامپو استم سل

شامپو استم سل یک کدام از نادر شامپوهای فاقد سولفات جانور در بازار کشور ایران است که تمام ویژگی‌های شامپوهای نسل سوم را به همراه داراست . این شامپو ملایمت فوق‌العاده‌ای داشته و به دلیل حذف ترکیبات سولفاته , کمترین میزان آلرژی , خارش و التهاب را به همراه دارااست .

شامپوهای نسل سوم مانند استم سل به طور کامل هوشمند فعالیت کرده و برای به کار گیری بر روی موهای مصدوم , رنگ یا این که دکلره شده دوچندان مطلوب می‌باشند . به لطف عدم وجود مواد محافظ و ترکیبات پارابنی در شامپو استم سل , به کار گیری روزمره از آن در بلند بازه هیچ عوارضی در‌پی نداشته و برخلاف شامپوهای معمولی با تولید ایراد در تعادل هورمونی سبب ریزش موی , التهاب پوست کف رمز و مشکلات جدی‌تری مانند سرطان نخواهد شد .

این شامپو نسل سوم با مهارکننده حاذق آنریم 5 - آلفا - ردوکتاز از تبدیل تستسترون به دی‌هیدروتستسترون یا این که DHT دوری نموده و با طولانی نمودن فاز آناژن در چرخه پرورش موها , فرایند ریزش موی را به صورت کارآمدی در اختیار گرفتن مینماید .

به کارگیری از شامپو استم سل در بازه کوتاهی می تواند سبب ساز ارتقا ضخامت تارهای موی , استحکام موهای کرکی و ضعیف و همینطور بهبود وضعیت پذیری , شادابی و قابلیت و امکان کتف شدن موها شود . فرمولاسیون شامپو Stem Cell سرشار از مواد مفید , پپتایدها و مواد موثره برای تقویت گیسو است و علاوه بر ملایمت فوق‌العاده بالایی که با موها داراست , توان تمیز کنندگی و کف کنندگی زیاد نیکی را هم ارائه میدهد .

در ایجاد شامپو استم سل برخلاف بعضا شامپوهای نسل سوم دیگر , مواد مضری نظیر نمک که غالبا برای ارتقا غلظت شامپو مورد به کار گیری قرار میگیرند , به کار گرفته نشده و به همین بهانه این هیچ آسیبی به ریشه موی و پوست کف راز وارد نخواهد شد . علاوه بر این , شامپو استم سل دارنده خواص قابل انعطاف کنندگی به صورت ذاتی بوده و فاقد هر دسته مواد کاندیشنری یا این که قابل انعطاف کننده شیمیایی ( ترکیبات آنیونیک ) است .

خرید شامپو استم سل

مغازه اینترنتی مو بدن رو یکی‌از نمایندگان فروش شامپو استم سل است که‌این کالا را با ارزش زیاد قابل قبولی عرضه می‌نماید . در گیسو بدن رو میتوانید گونه های شامپو استم سل مشتمل بر شامپو ضد ریزش موی , تقویت کننده موهای مصدوم و رنگ شده را برای موهای کم آب , نرمال و چرب خریداری کنید .

ته از رنگ گیسو به کارگیری می‌نمایند هم برای مراقبت لطافت و شادابی موهای خویش می توانند از شامپوی ترمیم کننده موهای مجروح سود ببرند

13 views0 comments

Recent Posts

See All

8 ایده دیدنی برای کادو سالگرد تزویج برای زنم

معاش مشترک , شیرینی ها و تلخی های مختص خودش را دارااست . علاقه و درک متقابل , معاش را برای زوجین خوشگل می کند و منجر می شود که آنان از بودن در کنار نیز لذت ببرند و چه عالی است که در‌این فی مابین هر یک

Post: Blog2_Post
bottom of page