top of page
Search
  • Writer's picturemo tanro

اصول به کار گیری از کاندوم

از حیث این که از چه مقدار ای از کاندوم مصرف شود به طور معمول همگی از گونه های میانگین و معمولی کاندوم استعمال می کنند اما این مورد در کشورهای دیگر به دلیل تمدن بالای مصرف تفاوت می کند ومصرف کنندگان ترجیح میدهند از مقدار های متناسبتری از کاندوم استعمال نمایند . اکثر وقت ها کاندومها به صورت معطر عرضه میشود بطوری که در غیر اینصورت منجر دلزدگی مصرف کنندگان می گردد . برای خرید کاندوم به مو تن رو مراجعه کنید.

ولی خواسته از دلزدگی این می‌باشد که زیرا برخی از زوجین تصمیم به سکس دهانی دارا هستند ممکن است بوی نامطبوع کاندوم اثر نامطلوبی در پروسه انها داشته باشد… یک کدام از نکات در مراقبت کاندوم این می باشد که کارایی نمایید کاندوم را مدام در یک جای معین و مشخص و معلوم و ضمنا قابل دسترس محافظت فرمایید .

📷

همینطور کاندوم را می بایست در محلی بدور از حرارت , فشار , نور و روشنایی آفتاب و رطوبت همیشگی حفظ کرد چرا‌که در غیر اینصورت نمی‌توان به آن اطمینان کرد به عنوان مثال کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای قابل قبولی برای محافظت کاندوم نیست . یکی‌از مزایای حساس کاندوم خودداری از حاملگی است با اینحال کاندوم علاوه بر پیشگیری از حاملگی , از بیماریهای مقاربتی هم پیشگیری می کند و با کاهش خطر انتقال بیماریهای مقاربتی از نازایی و خطر ابتلا به بیماری سرطان دهانه رحم را هم در خانمها کاهش می‌دهد . برای خرید کادو سالگرد ازدواج برای مرد فروشگاه مو تن رو پیشنهاد خوبی است.

گهگاه به مواقعی برخورد می‌کنیم که خانمها به منی شوهرشان آلرژی دارا‌هستند , در صورت آلرژی خانمها به منی شوهر به کارگیری از کاندوم موثر است . به کار گیری از کاندوم در مردانی که انزال زودرس دارا‌هستند اثر گذار بوده است و منجر تاخیر انزال و در فیض نگهداری کبر و غرور میشود . به کار گیری از کاندوم روشی ارزان بوده و استعمال فردی از آن هم راحت است و احتیاج به ارشادوراهنمایی متعددی ندارد . بعلاوه هرگاه حتمی باشد میتوان همراه بقیه روشهای دیگر خودداری , بهره برد , نظیر تعدادی ماه نخستین وازکتومی . برای تهیه کادو روز زن به مو تن رو مراجعه کنید.

پس از جدا مصرف کاندوم هم میتوان حاملگی را تولید نمود و به این ترتیب مسافت دلخواه سنی را در میان فرزندان ساخت نمود . هر کاندوم برای یکبار مصرف است و گذشته از مصرف واجب است به مورخ انقضای کاندوم اعتنا نمود و در شرایطی که از مورخ آن قبلی است , از مصرف آن جدا دوری کرد . برای قابل انعطاف کردن و لغزنده کردن کاندوم میتوان از ژلهای منحصربه‌فرد اینکار و لیزکننده‌ها ( لوبریکیشن‌ها ) که مواد کلیدی آن‌ها آب است بهره مند شد و از چرب کردن کاندوم جدا پرهیز کرد که هر دسته چربی ( وازلین , روغن و … ) سبب فساد کاندوم میشود . این مدل ژلها را میتوان از داروخانه‌ها تهیه و تنظیم کرد .

تماس کاندوم با اشیا پیروز هنگام استعمال از آن مانند ناخن بلند و انگشتر ممکن است منجر پارگی کاندوم شود , به کارگیری از کاندوم با اعتنا به ارزان بودن و به کار گیری سهل آن علیه ابتلا به گونه های بیماریهای مقاربتی و ایدز که به صورت مختصر در رابطه آن ها توضیح داده خواهد شد , امری عقلانی است , به دلیل آن که ابتلا به آنان هزینه‌های درمانی سنگین وزن و خلاهای خل وچل اکثری را پی‌آمد خواهد داشت .

گهگاه به جهت رنگی بودن کاندوم چنین به نظر می رسد که ضخامت کاندوم بیشتر یا این که کمتر از حد معمول است در حالیکه رنگ تند کاندوم چنین تصوری را می‌دهد

16 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page